Tacksamhet

Hej!

Då har det gått 1 1 /2 år sedan förra uppdateringen, vad ska man säga det gick inte riktigt som jag tänkt (även om jag i nuläget är så tacksam för erfarenheten) med mitt mående, kändes först okej, men sedan blev det värre och sommaren 2019 var jag väldigt ur balans vad gäller orken och fick även erfara panikångest. Men nu i efterhand är jag som sagt tacksam för erfarenheten, då detta har lett in mig på andra vägar och jag arbetar väldigt mycket med mig själv samt min utveckling mot det hållet som jag egentligen alltid har velat. Det är en process, men jag är på väg och det känns bra!

Vad gäller fotandet är det väl inte riktigt prio ett i nuläget, men intresset finns där och jag har faktiskt under hösten gått en kurs där bildredigering ingick, vilket har varit väldigt kul och givande för en som är självlärd vad gäller redigering, så nu har jag mer kunskap för vad alla funktioner gör och hur man kan tänka.

Kommer försöka att uppdatera bloggen lite mer framöver!

En morgon i september, tagen och redigerad av mig.

Lämna en kommentar