Nystart

Över tre år sedan sist! Vart ska jag börja…

Skapade iallafall den här fotobloggen för att fotografering alltid varit något som ger mig så otroligt mycket energi och som jag verkligen brinner för. Vill ständigt utvecklas inom det och tyckte det då var kul att vara med i olika fotoutmaningar, få tips från andra och så vidare.

Mycket förändrades när jag fick en ny anställning på ett arbete som tog så mycket energi från mig. Detta ledde till att passionen att göra sådant som jag tyckte om försvann och blev istället till krav och måsten. Jag känner att jag nu börjar få till en balans i livet och i takt med detta återkommer också passionen för att fotografera. Har funderat till och från och nu bestämt mig för att återuppta den här bloggen 😊Men kommer att vara noga med att det inte ska bli till ett krav. Har just nu ett annat arbete vid sidan av som jag trivs med och som jag till viss del kan styra gällande arbetstider och omfattning. Detta känns så bra eftersom en stress i det hela också har varit att få ihop vardagen och hinna med varandra. Men också hinna med sig själv och sina intressen som också är så viktigt.

Denna bild är tagen med mobil som jag fortfarande lär mig inställningar på 😊Med tiden ska jag försöka att ta tag i att gå ut med systemkameran igen…

Lämna en kommentar