Lite tilläggs bilder

Fick förfrågan av att lägga upp bild på det jag shoppade i helgen, så här kommer en bild på det, blev min vanliga färgskala den här gången😉 Annars försöker jag att handla lite mer färg nu för tiden, men inte den här gången. Dels behövde jag ett par byxor att kunna jobba i (städar) och sen ett par träningsbyxor, fick ett litet bidrag för ett tag sen då jag fyllde år så lite födelsedagspresenter till mig själv🙂 Dock saknas ett par byxor med mönster på då jag hade de på mig för tillfället🙂

DSC_0219

Skulle ju också ha lagt upp en bild på det fina slottet som en kompis till mig tillverkat till det kalaset barnen var på i söndags. Men ville fråga först så det var ok. Så fiffigt och fantasirikt! Barnen fick sitta och fika inne i slottet🙂

DSC_0218

Kommentera

