Fototriss:Transportmedel

Jag är tillbaka!🙂 Kameran har fått vila ett tag då det verkligen varit full fart, tog lite nya foton förr förra helgen, men tänkte jag skulle börja med att vara med i Fototriss igen🙂 Får bli bilder i arkivet dock.

IMG_4791

IMG_3707

IMG_3660

Fototriss:transportmedel

Nu längtar jag efter att hinna ut på en fotorunda i vårsolen!🙂

Trevlig lördagskväll alla läsare!

5 reaktioner på ”Fototriss:Transportmedel

  1. Välkommen tillbaka! Hoppas du har lite mer lagom mycket att göra nu. Jag har massor att göra för tillfället men försöker hinna med bloggen så gott det går. Är man egen företagare som jag så är man glad för de jobb man får och då gäller det att jobba.
    Din första bild är en riktigt kanonbild, där har du lyckats fånga och förmedla perfekt känsla🙂 Ha en bra dag i solen! Själv åker jag iväg på jobb snart🙂

Kommentera

