Onsdagstema:Fantasifullast

Den här bilden började min bloggning kan man väl säga och den har även visats tidigare när jag startade den här bloggen. Deltog i en fotoutmaning via instagram, men eftersom jag har privat konto där la jag även upp mina bilder här. Tyckte jag använde fantasin bra till temat lika den gången genom den här bilden (lika som bär) :

IMG_2369 

Onsdagstemat – fantasifullast

9 reaktioner på ”Onsdagstema:Fantasifullast

  1. Hallon, världens godaste bär! Det tyckte jag i alla fall tills jag i vuxen ålder smakade solmogna björnbär… Men eftersom björnbär inte finns här där jag bor så fortsätter jag älska hallon!

Kommentera

