Värmande skapelse

Idag kör jag två teman i ett🙂 För vad passar bättre idag än en hemmagjord glad värmande pumpa! Jag kan inte ta åt mig äran dock för denna fina skapelse, utan det var faktiskt min ena syster som hjälpte mig förra året med den här. I år har vi tyvärr inte hunnit med att fixa en pumpa, men det blir väl lite halloween skoj i em iallafall🙂 Och lite småpynt har åkt upp också, barnen tycker det är så skoj!

IMG_0780

Tema Fredag – Värme

Fredagstema-människoskapelser

9 reaktioner på ”Värmande skapelse

  1. En riktigt fint utskuren pumpa. Jag firar inte hallowen utan jag begrundar de av våra som har gått före oss. Helgen går därför i min familj i lugnets tecken.

Kommentera

