Fototriss: Djup

Och den här gången är det dessutom tävling där man kan vinna presentkort från Coolstuff. Om jag vinner skulle ett sånt här vara till bra hjälp när jag fotograferar. Veckans fototriss tema är djup, detta är något jag tränat en hel del på senaste tiden då jag gillar djupa bilder och har då jag förnärvarande har lite ont om tid att bege mig ut och fotografera färska bilder, får det bli bilder från i somras.

IMG_2754

Bryggan skapar ett djup bortmot vattnet

IMG_2555

Jag tycker att molnen skapar ett djup i den här bilden och får en slags 3D effekt

IMG_2571

Ute på skogspromenad i den djupa skogen, träden bildar här ett djup.

8 reaktioner på ”Fototriss: Djup

  1. Hej Sophia,
    Underbara bilder till fototrissen. Din blogg är så härlig, super mysig att läsa. Varför ville du börja blogga?

    Ha en super mysig dag Sophia🙂

Kommentera

