Gillar full fart! :)

Full rulle just nu med studier, vardagsliv och kalasförberedelser, men jag gillar det🙂 så här är torsdagstemat :

IMG_4287.JPG
Det här är till en av tårtfyllningarna, ahlgrens bilar fluff! Ett tips jag snubbla över på nätet och det blev kanongott! Bildbevis på tårtan kommer väl under helgen 😊 om jag nu lyckas med det övriga, första gången jag ska göra en sån här avancerad tårta!😉

7 reaktioner på ”Gillar full fart! :)

  1. Härligt när man gillar att det är fulll fart och inte ser det som stress😉 Ska bli spännande att se vad det kan bli av den tårtan. Ahlgrens bilar !! Det var inte igår jag åt precis. Lycka till !!

  2. Vad roligt att göra tårta på Ahlgrens bilar! När barnen var små gjorde jag alla möjliga tårtor, typ djur, tåg, Batman etc. Nu försöker vi vara så nyttiga som möjligt så ikväll blir det morotskaka till dessert🙂 Trevlig helg!

Kommentera

