Hösten hos mig

Är lite sjukstuga här hemma så passar på att blogga lite nu medan jag kollar Idol🙂 Förutom mitt foto intresse finns även ett stort musikintresse också!😉

Tema Fredag vill att jag ska visa upp hur långt hösten kommit hos mig, har lagt ut en hel del höstbilder, men här kommer några till :

IMG_4173.JPG

IMG_4174.JPG
Men framförallt, när mornarna är disiga och börjar bli mörka och man börjar tända ljus-då är det höst!🙂

IMG_4175.JPG

5 reaktioner på ”Hösten hos mig

  1. Fina höstbilder! En fördel med hösten utöver de vackra färgerna är att man kan dra sig inomhus och mysa med tända ljus. Hos oss har vi inte så mycket till höstfärger ännu men det mörknat tidigt på kvällarna!
    Trevlig helg!

Kommentera

