Fototriss: Vägar

Här kommer min fototriss där temat är vägar. Vägar är något jag har fotat en hel del och jag tänkte mig en triss med olika sorters vägar🙂

väg

Väg vid Arlanda för motorfordon (klicka på bilden för att få den större)

järnväg

Väg för tåg…

gångväg

Och så en gångväg🙂

fototristt

15 reaktioner på ”Fototriss: Vägar

  1. Så många sorts vägar det finns – jag gillar gångvägar allra mest.🙂

    (Min kommentar kanske inte visas. WordPress har fått för sig att jag spammar, men kanske jag i så fall kan fiskas fram ur skräpposten.)

  2. Tror min kommentar som Berit E i Kasperian http://kasperian2.blogspot.se/ hamnade i skräpposten, wordpress har plötsligt börjat betrakta mig som en spammare.😦
    Så jag kommenterar nu via Google+ och min llilla hund Kasper.😀
    Vore trevligt om du kunde meddela wordpress att mina kommentarer faktiskt är hederliga.🙂
    Jag gillar särskilt gångvägen på din triss!
    Berit E

    • Ja jag förstår inte varför den lägger vissa kommentarer i skräpposten, men det är nu åtgärdat! Eftersom jag mest bloggar från mobilen kan jag inte se skräpposten där, utan då måste jag gå in via datorn. Försöker ändå att kolla lite då och då i skräpposten, men ibland kan det dröja!

    • Tack för påminnelsen, nu är det åtgärdat! Ja håller med dig,är irriterande att den lägger kommentarer som inte är skräp väldigt ofta i skräpkorgen!Har försökt att ställa in men det verkar inte funka…

Kommentera

