Vacker höst

Tiden har inte funnits med mig i helgen och jag har knappt fotat heller. Den enda bilden jag har tagit i helgen är den här på ett vackert höstlöv🙂

IMG_4116.JPG
Men det symboliserar en fin helg med en temperatur runt 20 grader. Så det har ändå spenderats mycket tid ute. Och så har jag självklart röstat! Känns bra med ett maktbyte även om jag inte är helt nöjd med detta val ändå. Det är skrämmande att det finns så mycket främlingsfientlighet i vårt land tycker jag.

Detta var helgbilden inne hos Marit.

6 reaktioner på ”Vacker höst

  1. Kul att vi både fotade och tänkte lika kring våra bilder!=) Håller med dig om det skrämmande med att ett parti som SD har sådan framgång, vill inte att mitt Sverige ska se ut så.

  2. Jag älskar hösten och alla fina färger, jag får ta och ge mig ut och fota den om jag orkar. Och valet är riktigt otäckt, det blir nog en turbulent höst…

Kommentera

