Slott

Har inte varit med i detta tema innan, men igår kväll när jag bläddrade igenom gamla bilder hittade jag dotterns födelsedags tårta från förra året. Hon önskade sig ett prinsess slott och jag fick ihop ett i glass🙂 Får se om jag lyckas fixa hennes önskning på tårta i år, den är lite mer komplicerad. Annars lämnar jag över till ett konditori!

cake

Fredagstema-människoskapelser

8 reaktioner på ”Slott

    • Ja eller hur😊 fast den smälte snabbt ändå😉 i år vill hon ha en babie tårta, en sån med en docka i och så blir tårtan kjolen. Vi får se om jag har ork och tålamod, det är ju alltid kul att utmana sig själv men vet inte om jag har tiden riktigt 😊

Kommentera

