Fototriss: Mönster

Veckans fototriss är också en tävling med temat mönster.

Ett väldigt roligt tema tycker jag för då får jag ännu mer användning av mitt estetiska sinne 😊

IMG_4060.JPG
Skuggan av ett träd mittemot ger ett fint mönster på husväggen

IMG_4059.JPG
Både rönnbären och stenarna på asfalten bildar mönster

IMG_4058.JPG
Det rinnande vattnet ger också fina mönster

Om jag vinner skulle jag ha väldigt stor nytta av en sån här laddningsdocka från coolstuff. Min mobil och surfplatta går varm av allt fotande och bloggande, så skulle vara väldigt praktiskt att ladda båda i en station och slippa leta efter sladdarna 😊

16 reaktioner på ”Fototriss: Mönster

  1. Häftigt med rönnbären på marken, gillar perspektivet. Det där med träd som skuggar sig på husväggar gillar jag, blir som temporära målningar🙂

Kommentera

