På rad

Jag glömmer bort fototriss varje vecka men vill gärna vara med i den också, får se om jag hinner med alla teman nu när jag även studerar…
Veckans tema är på rad och här ser nu mitt bidrag på tre olika bilder.

IMG_3981.JPG

IMG_3982.JPG

IMG_3986.JPG
Den sista bilden flyger alla kanadagäss på rad när dom blir skrämda av ett tåg som åkte förbi just då.

8 reaktioner på ”På rad

  1. Bra variation i din triss🙂
    Inte lätt att hinna med allt man har lust för n u när terminen satt igång igen, semestrar är över och vardagen tar så stor plats🙂 Men jag tror det är viktigt att tvinga fram lite plats för sådant som är roligt😉 Och fototrissen är ju rolig!😉

  2. Ja man har ju egentligen hela veckan på sig att vara med så det spelar ju inte så stor roll att du glömmer bort🙂 Snygg triss från naturen där första bilden blir min favorit!

  3. Fin variation i din triss! Första bilden blir min favorit, är lite svag för plank! Du har en hel vecka på dig att lägga in bilder men det är kanske roligast att vara med från början!
    Jag har inte kommit in för att kommentera dina bilder, har väl hamnat i skräpposten(och där är det inte roligt att vara) Hoppas jag har bättre lycka nu!
    Ha en skön dag!

    • Vad konstigt att du inte har kunnat kommentera. Nu kan jag se dina kommentarer iallafall🙂 ibland strular det med bloggportaler, tex har inte jag kunnat kommentera med min wordpress hos blogger…detsamma önskar jag dig!

Kommentera

