I like

Finns mycket jag gillar idag, men för att passa in bloggens syfte nämligen fotografering är jag väldigt nöjd och glad att jag hittade lite ny inspiration igår på min promenad. Tänk så många gånger jag promenerat runt denna sjö och fotat och ändå lyckas jag hitta nya saker hela tiden🙂 Dock känner jag att jag utvecklats mer i tänkandet kring detaljer sen jag startade den här bloggen för 2 1/2 månad sen och deltar i olika teman, I like!🙂

IMG_3683.JPG

IMG_3684.JPG

IMG_3686.JPG

IMG_3685.JPG

Torsdagstema, I like

Åker till huvudstaden imorn med barnen och hälsar på familj, förhoppningsvis blir det också lite fotande då🙂

17 reaktioner på ”I like

  1. Helt underbart vackra bilder !! Håller med kring tänkandet på detaljer. Med kameran i hand ser man så mycket mer än utan och en fotoblogg ger verkligen inspiration🙂 Ha det så trevligt i den vackra huvudstaden !!

  2. Första bilden är underbar, så vackert moln och så fint med speglingen i vattnet! Alltid roligt att hitta nya fotovinklar, man upptäcker världen på nytt med en kamera i handen.

Kommentera

