Vuxentid och Loppis

Dags för helgbilden inne hos Marit.

IMG_3598.JPG
Jag och maken hade lite egentid i lördags när barnen var hos morfar. Firar bröllopsdag i veckan nämligen. Tog det lugnt, satte oss på lite uteserveringar innan vi åt en god middag framåt kvällen.

IMG_3599.JPG

IMG_3600.JPG
Idag blev det loppis med hela familjen med alla getingar också dessvärre, usch vad många det var överallt. Lite svårt att hålla sig stilla, jag får lätt panik jämt. Den getingen på fotot höll sig dock där den var annars hade jag inte vågat fota.

16 reaktioner på ”Vuxentid och Loppis

  1. Värdefullt med egentid och grattis till bröllopsdagen!
    Har också ägnat helgen åt getingjakt, undrar just hur många det finns. Jag tror vi hade minst 200 när vi satt ute och åt i fredags kväll!
    Ha en skön söndagskväll!

  2. Får gratulera till er bröllopsdag i veckan! Vad skönt att ni fick lite egentid och smart att ta det lite lugnt! Ja usch vad mycket getingar det är nu… Läckert fotat!

  3. Hu ja getingarna förstör så mycket nu. Själv är jag allergisk så jag får hålla mig i rörelse. Vad trevligt med bröllopsdag och egentid. Loppisar är alltid lika kul att gå på så din helg har ju varit toppen.

  4. Visst är det väl härligt med vuxentid, och grattis. Jag ser kampen med getingarna som ett modprov, har tidigare varit super rädd men kämpar emot och de får mer och mer respekt för mig.
    /Kiki

Kommentera

