Gungeligung

Så nu har jag tid att sätta mig en stund och fixa dagens onsdagstema med temat bakifrån.

Satt och redigera en bild men kunde inte bestämma vilken version som jag skulle lägga upp då jag gillar båda, så båda fick det bli🙂

20140806-203956-74396402.jpg

20140806-204032-74432949.jpg

Idag fick min ena dotter agera modell då den inte är så tydlig, annars är jag ju väldigt noga med att inte ha med dom på bild här. Frihet att gunga, jag minns det så starkt själv från när jag var liten. Och jag tycker fortfarande det är härligt för självklart passar även jag på att gunga i lekparkerna med barnen 😊

8 reaktioner på ”Gungeligung

  1. Foto taget i gungsvingen. Gillar den övre bilden jag också.🙂
    Älskade själv att gunga när jag var yngre.
    Så kring tjugo års ålder så blev jag plötsligt illamående när jag gungande och fick efter det sluta med detta gratisnöje. Lite trist.

Kommentera

