Sol, regn och regnbĂ„gskaka đŸ˜Š

IgÄr sken solen sÄ jag och lillan var och kikade pÄ de söta smÄ griskultingarna bland annat i vÄr stadspark eller vad man ska kalla den, finns lite av varje dÀr för barn.

20140803-190154-68514512.jpg

Idag var det som att vĂ€nda pĂ„ en hand, ös regn och vĂ€rldens Ă„ska hela dagen verkligen! Men det kan behövas sĂ„ tycker inte det gör sĂ„ mycket. SĂ„na dagar passar det bra att baka sĂ„ det gjorde vi 😊 inte lika smakrik som den har fĂ€rger dock men gick ner till kaffet Ă€ndĂ„ 😊

20140803-190644-68804833.jpg
Det var min helg och Ă€ven bidrag till helgbilden inne hos Marit 😊

10 reaktioner pĂ„ ”Sol, regn och regnbĂ„gskaka đŸ˜Š

  1. Trevligt för barnen och visst Àr de bedÄrande de smÄ kultingarna. RegnbÄgskaka Àr okÀnt för mig sÄ nu har jag lÀrt mig Àn mer nytt i helgen. Den ser frestande ut.

Kommentera

