Sommarbild

Nu på sommaren håller vi mest till på stranden därav ingen större variation på helgbilden inne hos Marit😉
Men istället för kort på stranden denna gång fotade jag mitt fotavtryck i sanden🙂 och det måste ha varit 24-25 grader i vattnet nu för det var alldeles ljummet, underbart!

20140727-214212-78132794.jpg

12 reaktioner på ”Sommarbild

  1. Det låter så härligt och ser då härligt ut, men jag tar mig inte till stranden, solen är alldeles för hårdhänt med mig. Jag gömmer mig i källaren och njuter av din bild i stället…

    • Menar du min logga? Det var ju synd, men vill gärna ha den säkerheten på mina bilder även om jag vet att folk kan redigera bort den med…men för att ändå visa att bilden verkligen är min.

  2. Nästan lika varmt hos er som här i Costa Rica. Läckert foto, men fotavtrycket ser upphöjt ut och inte nedsjunket i sanden. Hur har du burit dig åt??

    • Jag vet inte riktigt, det bara blev så🙂 vet inte om det var att vågorna sköljde över ibland för det var lite svårt att hinna ta så fick trycka några gånger!

Kommentera

