Fin

Kör tisdagstema också🙂 Fin var temat idag, det finaste jag har är mina barn men har som policy att i inte lägga ut bilder på dom här. Men under dagen har jag stött på andra fina saker, tex så gjorde jag fint i ena dotterns rum med en fotölj som jag fynda idag på returen. Lampan fynda jag en annan gång på loppis😉

20140715-214423-78263725.jpg
På väg hem från stan sen så var jag tvungen att stanna och fota de fina blommorna som pryder de flesta broar här i stan, tänker på det varje gång jag går förbi men det har inte varit tillfälle innan.

20140715-214607-78367656.jpg

5 reaktioner på ”Fin

Kommentera

